chyba tylko używane.
U mnie coś pohukuje przy ruszeniu z rana, potem przestaje, jakbym miał sowę ukrytą w aucie. Dochodzi ten dźwięk z okolic przedniego lewego zawieszenia chyba.
W mojej OIIFL tez dzieje się coś niedobrego z oparciem fotela kierowcy.Odkształciło się trzymanie boczne,te od strony drzwi.Autko dopiero przejechało 15tys km.Ciekawe co powiedzą w ASO tym razem
winni77, "z 1.8 tsi też są przecież cyrki "....to jeszcze lepiej....
Agrze wróć...a najlepiej niech włożą spowrotem SDI :wink:
I trudno huczy, muli...a ciągle do przodu :szeroki_usmiech
Właśnie wróciłem z ASO w Warszawie na Modlińskiej, pomógł mi wydruk dokumentu który tutaj się pojawił i numer TPI, o sprawie na razie nic nie wiedzieli Wcześniej jak się umawiałem mówili coś o robieniu zdjęć tak więc widać że TPI pomogło i się doszkolili.
Co ciekawe skończyło się na oględzinach i zamówieniu nowej gąbki, która uwaga nie jest dostępna na magazynie w Poznaniu i jej ściągnięcie może potrwać do 3 tygodni. A może i być tydzień będą dzwonić. Może to o czymś świadczy
Właśnie wróciłem z ASO w Warszawie na Modlińskiej, pomógł mi wydruk dokumentu który tutaj się pojawił i numer TPI, o sprawie na razie nic nie wiedzieli Wcześniej jak się umawiałem mówili coś o robieniu zdjęć tak więc widać że TPI pomogło i się doszkolili.
Co ciekawe skończyło się na oględzinach i zamówieniu nowej gąbki, która uwaga nie jest dostępna na magazynie w Poznaniu i jej ściągnięcie może potrwać do 3 tygodni. A może i być tydzień będą dzwonić. Może to o czymś świadczy
Jak słyszę o czymś takim, to się zastanawiam, czy to chodzi tylko o nasz piękny kraj i stosowaną po zakupie przez SAP zasadę "przeproś i wyjdź", czy globalną politykę firmy SKODA, której w d...ie się poprzewracało od zbyt dobrze sprzedających się samochodów. Przecież wiadomo nie od dziś, że zadowolony klient, to 5 nowych klientów a niezadowolony klient, to utrata...
tomba7, tak działa tylko SAP, w krajach ościennych Skoda tak nie traktuje swoich klientów. Przykre jest to że trzeba takie sprawy załatwiać przez UOKiK, pewnie ASO zbyłoby kilka osób gdyby nie papier który tu wrzuciłem :x
Dlatego żenadą jest pokazywanie tego papierka skoro ASO wie, że fotele są do naprawy, jeśli są widoczne pofałdowania i klient zgłasza usterkę.
Hmm, myślisz że na prawdę Oni czytają te wszystkie TPI? Zamiast robić zdjęć i czekać na decyzję SAP wolałem się powołać na TPI i tyle. Zdaje mi się że skoro brakuje gąbek na składzie to zaczął się ruch w interesie.
Sam muszę się przyznać że do czasu jak nie wyczytałem o tym na forum i specjalnie nie popatrzyłem na fotel, to jakoś tego nie widziałem w tym stopniu zaawansowania.
Dobrze ze SAP opracowało to TPI robienie tego u jakiś tapicerów przez ASO to jakaś amatorka skoro serwis ma być certyfikowanym, ciekawe czy tapicer tez ma certyfikacje ?
Hmm, myślisz że na prawdę Oni czytają te wszystkie TPI?
Skoro SAP wypuszcza informację serwisową, która jest adresowana do wszystkich ASO, to każde ASO powinno być zaznajomione z tym dokumentem - to przecież ich praca. Klient powinien tylko zgłosić usterkę i czekać na naprawę a nie pokazywać im wydruk danego TPI, z którym powinni być już dawno zaznajomieni. TPI w sprawie foteli jest z listopada ubiegłego roku, czyli instrukcja powstała ~3 miesiące temu a nie w ubiegłym tygodniu.
Robiąc zdjęcia i wysyłając je do SAP, ASO albo gra na zwłokę i liczy że klient odpuści sobie naprawę, albo wykazuje się niewiedzą w sprawie TPI co nie powinno mieć miejsca.
Byłem umówić sie na przeglad i poprosiłem o diagnoze w sprawie siedzeń . ASO juz wiedziało o sprawie - dodatkowo ( oprócz boczku fotela ) zakwalifikowano mi do wymiany poduszke powietrzną . Dlatego nadal śmiem wątpić czy ta ustarka nie powoduje zakłocenia w odpaleniu poduszki - skoro wymieniaja tak drogi element to cos jest na rzeczy ?????
Właśnie wróciłem z ASO w Warszawie na Modlińskiej, pomógł mi wydruk dokumentu który tutaj się pojawił i numer TPI, o sprawie na razie nic nie wiedzieli Wcześniej jak się umawiałem mówili coś o robieniu zdjęć tak więc widać że TPI pomogło i się doszkolili.
Co ciekawe skończyło się na oględzinach i zamówieniu nowej gąbki, która uwaga nie jest dostępna na magazynie w Poznaniu i jej ściągnięcie może potrwać do 3 tygodni. A może i być tydzień będą dzwonić. Może to o czymś świadczy
7 marca br. byłem na przeglądzie w Warszawie na Modlińskiej nadal nie wiedzieli o co chodzi, też pokazałem im wydruk dokumentu - wynik czekam na sprowadzenie gąbki do fotela kierowcy i pasażera oraz wymiana poduszki z fotela kierowcy i stelaż regulacji lędźwi - czas oczekiwania 2-3 tygodnie - czekam na telefon.
[ Dodano: Wto 22 Mar, 11 14:41 ] kocinski, czy naprawiono ci już oparcie?
U mnie (po 2 tygodniach czekania) w poniedziełek 21.03 wymieniono oparcie fotela kierowcy i pasażera oraz stelaż fotela kierowcy i poduszkę. Naprawa trwała cały dzień. (od 6.00 do 18.00)
U mnie naprawiali 15.03 na razie wygląda wszystko ok, ale mam jeszcze 1,5 roki gwarancji tak więc cierpliwie czekam Auto odstawione około 8 odbiór był możliwy około 14.
Właśnie wróciłem z ASO w Warszawie na Modlińskiej, pomógł mi wydruk dokumentu który tutaj się pojawił i numer TPI, o sprawie na razie nic nie wiedzieli Wcześniej jak się umawiałem mówili coś o robieniu zdjęć tak więc widać że TPI pomogło i się doszkolili.
Dzieki wielkie za skan tego dokumentu, u mnie sie zaczyna jazda z fałdami na fotelu kierowcy, pasażer narazie jak nowy ale jezdze raczej sam, poczekam do konca wakacji, zobaczymy jak sie usterka posunie i bede cisnol na wymiane odrazu w 2 fotelach ...
Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km
Komentarz